|
کد خبر: ۲۰۶۲۶۴

فیلم| انتظار عجیب شبکه من و تو از مردم درباره توماج صالحی

فیلم| انتظار عجیب شبکه من و تو از مردم درباره توماج صالحی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از انتظار عجیب شبکه من و تو از مردم درباره توماج صالحی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های طنز کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، مجری شبکه معاند منوتو اذعان می کند: ما انتظار داشتیم برای آزادی توماج صالحی استقبالی بشه که خیابون ها بند بیاد اما هيچ اتفاقی نيفتاد!

فیلم انتظار عجیب شبکه من و تو از مردم درباره توماج صالحی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم واکنش شبکه منوتو به بازداشت دوباره توماج صالحی

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
اسدالله سالمی خلیل آباد
-
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
مگه مدال طلای المپیک گرفته که مردم بیایند به استقبال شازده
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
برید گمشین بابا توماج کیه دیگه؟ خفه شوطغرل بااونی که پیشت نشسته.
پاسخ
سعید
-
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
پس چرا دوباره گرفتینش،در این موردها که نمیتونین حرف یا خبر بگیرین فقط چرت وپرت،خبر میذاشتین چرا بعد سه روز دوباره گرفتین،ممنون
پاسخ
مهسا
-
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
گرفتنش چون داره از این زندان رفتن و آزاد شدن سواستفاده میکنه و بجای اینکه به کسب وکارش بپردازه شده نوکر اون طرف آبی‌ها..‌ انگار دلش هوس اعدام کرده
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
میگه هیجان زن هرزگی آزادی دیگه تموم شد
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
ای خدا شکرت این شبکه در شرف تعطیلی به چه روزی افتاده که فردی که اصلا برای جامعه مهم نیست مثل سایر خلافکاران قوه قضایی با وی برخورد کرده ،برای خود چه توهماتی بافته اند.
باز خدا را شکر خداوند دشمنان این مرز و بوم را از احمق خلق کرده است
پاسخ
امیری
-
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
چه قدر خودشون رو تحویل گرفتن ، توماج کیه دیگه ، مردم ایران شرف دارن به خاطر زن هرزگی آزادی انقلاب نمیکنن ، خدا لعنت کنه هرکی جوانها رو اغفال میکنه ، خودشون اون طرف آب نشستن می خوان جوان مردم رو به کشتن بدن ،
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
ما انقد ادم علاف تو این کشور نداریم
خودتون با اون گردنهای گلفت که علافت مال مفت خوردنه وزنهاز برهنتون بیاید همه این کارا رو بکنید که ارزو به دل نمیرید
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
مگه زناشون هنوز به اندازه کافی ازاد نشدن که اینا هنوز منتظرن
والا انقد که اینجا ازادن زنهای اکشورهای خیلی ازاد نیستن
پاسخ
جلیل
-
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
توماج کدوم خریه، گداهای صهیونیسم
پاسخ
آرامش
-
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
این ها فکر می کنند ملت ایران یک ملت بیکار هستند که هر چی میشه یک انقلابی می کنند ولی این طور نیست اون ها هم مثل ملت های دیگه گرفتار هستند نمیتونن هر روز بالای سر فلان رئیس جمهور و فلان رهبر باشند همچنین نمیتونن به یک فردی که خارج کشور داره عربده میکشه اعتماد کنند خلاصه شما بدجوری سرکار هستید‌.
پاسخ
رضا
-
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
ناشناس احمق امثال تو هستند که تا دسته بهتون فرو رفته وباز جا دارید تا بیشتر بهتون فرو کنند لذا شماها یک موی گندیده تومان هم ننیشید که درباره این پسر شجاع نظر بدهید ترسوها
پاسخ
ساره
-
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
خدایاااا این همه حماقت عقب موندگی و پستی چطور می‌تونه یه جا تو یه آدمی مثل اینا جمع بشه خدایا مگه میشه ! این آدم چی به سرش اومده که به همچین روزی افتاده تا چه اندازه خر باشی تا چه اندازه خودتو مسخره کنی خدایاااا بی چاره اونی که پای این شبکه ها میشینه خدایا چوبت واقعا بی صداست
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
شما اینجایی رهبرات دارن از غصه توماج دق میکنن
پس چرا نشستی؟ بدو برو تو خیابون زناتونم ببرید انقلابتون بی رهبر نمونه
هر کی بیشتر پای این علم سینه زده بیشترم از هرزگی زنهای برهنه بهره برده
پاسخ
امین
-
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
توماج ساده لوح و تحریک کردین دوباره فرستادین زندان
پاسخ
علی
-
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
فعلا‌توماچ‌رو‌دسته‌نشسته
به‌کسی‌اجازه‌نشستن‌نمیده
پاسخ
مصطفی
-
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
*** نشسته پا گود به احمق‌ها دستور آشوب میده حالا اون موقع که روزی چند نفر را می‌کشتید چه *** تونستید بخورید که برا این بچه فلان آشوب به پا کنند آقای پژوهشگر
پاسخ
آرامش
-
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
مجو درستی عهد از جهان سست نهاد/که این عجوز عروس هزار دامادست. منظورش این دنیاست که وفادار نیست یکی نیست به این ها بگه احمق ها دارید برای چه کسی تلاش می کنید؟ ما اگر حرفی می زنیم یا کاری می کنیم فقط به خاطر این هست که کشورمان تجزیه نشود جان و مال و ناموس ما به خطر نیفتد ما خودمون میدونیم هیچ چیز در دنیا ماندگار نیست ایران تا حالا هزاران حکومت عوض کرده تاریخ رو مطالعه کنید از هخامنشی تا جمهوری اسلامی اون ها رفتند ما هم می رویم.
پاسخ
مهیار
-
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
گمشید خائنای اشغال
پاسخ
م.ص
-
۰۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
همون تومان و درست نوشتی ?????????????رضا تو اوسگول تر از خود اونی
پاسخ
مصطفی
-
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
آخه احمق نفهم مگر توقاش چ عنی ک مردم بیان جلوش خیابان ببندند؟ ؟؟ مردم الاف و بیکار مثل تو نیستند حرومزاده...
مردم میدونند واسه کی جشن بگیرن
به کوری چشمتون واسه هادی چوپان پیشباز رفتن خیلی خیلی هم شلوغ شد...
پس ببند دهنتو
پاسخ
آرش
-
۰۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
مگر دیوانه ایم بریم برای معلوم نیست کی خودمون ب دردسر بندازیم و بعد تو خبرنگار برا خودت انور آب بخندی بهمون پول پارو کنی هه گمشو باوا
پاسخ
مهناز
-
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
توماج صالحی آزاد باید گردد
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
ما ملت ایرانیم و در طول تاریخ نشون دادیم که اگر قراره کسی هم کاری کنه چند نسل باید بگذره به قول احمد کسروی ایران یه حکومت به مذهبیون بدهکاره تا مردم متوجه بشن اینا با این اعتقاداتشون چه جلادهای هستن حالا توماج جان توهم درسته حقت بیشتر از اینهاست ولی از ما توقعی جز سکوت نیست
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
تو غلط می کنی این فکر می کنی مردیکه بی شرف.اونجا نشستی فتوا میدی جوونای مردم بیان تو خیابون زدو خورد راه بندازن بعد دستگیر و بازداشت و زندانی بشن که تو به دلارات اضافه بشه.
پاسخ
بهزاد
-
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
تو نمیخواد احمد کسروی رو سر لوحه پیام ت قرار بدی تو اگر فهم و شعور و عقل داشتی البته امثالهم تو باید بگی امید طغرل با اون بغل دستی ت بیا ایران همگی با هم خیابان ببندیم مرگ خوبه برای همسایه نره خرها
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟